سفارش تبلیغ
صبا ویژن

املاک

نظر

فروش اداری در پونک

ممکن است که شما هنگام فروش اداری در پونک، با نگرانی ها و اضطراب هایی روبرو شوید.مثلا دفتر اداری شما فرسوده شده است یا نیاز به تعمیرات خاصی دارد و شما فکر میکنید که بخاطر هزینه های بالا کسی مایل به خرید آن نخواهد شد. یا ممکن سات فکر کنید که  دفتر من خیلی کوچک است و ممکن است کسی به آن نیاز نداشته باشد یا اینکه دفتر من در مرکز شهر نیست، آیا کسی آن را خریداری خواهد کرد؟باید گفت پاسخ مثبت است. هر کس نیازهای و الزامات مختلفی برای کسب و کار خود دارد و ما می توانیم این را تضمین کنیم که فضای شما حتما برای کسی مناسب خواهد بود.

شما میتوانید اینکار را به مسکن همایون بسپارید. ما یک فرآیند خرید و فروش بدون زحمت را به شما ارائه می دهیم که در قالب زمانی که شما نیاز دارید تحویل داده می شود. تجربه گسترده ما بدان معنی است که ما کاملا می دانیم که دفتر شما بسیار منحصر به فرد است و در نتیجه ما به شما ارائه یک پیشنهاد نقدی منصفانه بر اساس ملکتان میدهیم.

 

بازاریابی برای فروش اداری در پونک

 

ایجاد یک فضای بازاریابی تجاری جهت فروش اداری در پونک می تواند یک کار دشوار باشد. بسیاری از عوامل مختلف به موفقیت فروش شما کمک میکند. عواملی مثل امکانات دفتر کار، قیمت مناسب،موقعیت خوب مکانی و…که در ادامه راجب آن بحث خواهد شد.اما نباید تاثیر بازاریابی میان مشتریان را نادیده گرفت.اگر دفتر کار شما دارای بهترین امکانات و موقعیت نیز باشد اما شما از فرایند بازاریابی و قیمت گذاری درست آگاه نباشید،نمیتوانید فروش مفیدی داشته باشید.

انتشار آگهی جهت فروش اداری در پونک 

 

برای فروش اداری در پونک از فضای آنلاین و اینترنتی کمک بگیرید. اطلاعات و ویژگی های دفتر کار خود را در سایت ها و برنامه های فروش مجازی به انتشار بگذارید تا روند بازاریابی شما اندکی تند تر شود. همچنین اگر ملک تجاری شما دارای ویژگی ها، امکانات ،تخفیف و مزایای منحصر به فردی نسبت به سایر املاک هم سطح خود باشد، فضای اینترنت کمک زیادی برای به چشم آمدن و دیده شدن این تفاوت در مقایسه با سایر املاک میکند. چرا که مشتریان میتوانند همزمان چندین ملک را باهم ببینند و مقایسه کنند و بهترین تصمیم را در آن واحد بگیرند. بنابراین این قدم مهمی جهت فروش اداری در پونک به حساب میاید.

 

فروش اداری در پونک?

فروش اداری در پونک

 

ارتباط موثر با مشتری

 

بعد از تماس مشتریان و بازدیدشان از واحد اداری تان، شما باید ارتباط موثر و بسیار قوی با آنها برقرار کنید. و دائما با آنها در تماس باشید و به آنها در روند تصمیم گیریشان کمک کنید. این را در نظر بگیرید که خرید یا اجاره املاک تجاری یک شبه اتفاق نمی افتد. اغلب اینکه یک خریدار بالقوه در مورد خرید یک ملک تحقیق و جستجو کند،وقت می گیرد. اغلب ممکن است این روند روز ها هفته ها و یا ماه ها طول بکشد. بنابراین باید صبور و زیرک باشید. این هم بخشی از روند است. یک شرکت یا سازمان ممکن است حتی پس از خرید یک ملک بیشتر از یک سال از انتقال به یک فضای اداری جدید جلوگیری کند، بنابراین مهم است که با آن ها در تماس باشید.

 

قیمت فروش اداری در پونک

محله ی پونک یکی از محله های غربی استان تهران میباشد که به علت بسیاری از مسائل فروش اداری در پونک،از روندی پرسرعت برخوردار است. زیرا این محله دارای دسترسی بسیار خوبی به محله های اطراف و مرکز شهر میباشد. باوجود راه‌اندازی متروی صادقیه دسترسی به مرکز شهر آسان‌ صورت می‌گیرد و همین امر هم روی افزایش بهای مسکن و مراکز تجاری اداری اثر گذاشته است.با این حال وجود مراکز تجاری متعدد و مترو موجب افزایش بار ترافیکی و اختلال در رفت و آمد نشده است و تقریبا منطقه ی ساکتی تلقی میشود. بنابراین برای یک فضای اداری بسیار مناسب است.

همچنین منطقه ی پونک دارای آب و هوای خوب، تعدد فضاهای سبز ،زیاد بودن امکانات، ساختمان های نوساز ،کوچه ها و خیابان های پهن، ترافیک کم ،جمعیت متوسط و امکانات رفاهی بسیاری میباشند که همگی زمینه ی فروش اداری در پونک را فراهم میسازند.مبانی مدیریت شهری در این منطقه بسیار رعایت شده است.ساختمان‌های اداری و مسکونی نیز بخاطر اینکه اکثرا یکی دو‌دهه اخیر و تازه ساخته شده‌اند مباحث مقاوم‌سازی به نسبت سایر نقاط تهران بیشتر رعایت شده است.

فروش اداری در پونک?

فروش اداری در پونک

مراحل فروش اداری در پونک

هر فردی که قصد خرید اداری در پونک یا هر منطقه ی دیگری را دارد باید با مجموعه ای از قوانین خرید و فروش آشنا شود و از آنها در معامله ی خود استفاده کند. وقتی بحث عواطف و سلایق از خرید واحد تجاری خارج می شود، فرد می تواند به جای اندیشه های عاطفی از تفکر منطقی و عاقلانه استفاده کند.بعد از طی کردن پروسه ی پسند و انتخاب ملک تجاری تان توسط خریدار، شما باید یکسری مراحل قانونی را طی کنید که حتما حواستان باشد تا خلالی در طی این مراحل وارد نشود که شما را متوجه ضرر خاصی بکند.

 

قول نامه یا مبایعه نامه

 

مرحله ی دوم عقد قول نامه یا مبایعه نامه میباشد.  اگر بخواهیم تفاوتی بین این دو قائل شویم باید گفت که قول‌نامه جنبه ی حقوقی ندارد و چنانچه بین دو طرف معامله اختلافی پیش بیاید و به دادگاه مراجعه کنند، قول‌نامه برای دادگاه قابل قبول نخواهد بود؛ اما مبایعه‌نامه از نظر قانونی قدرت کافی دارد و می‌توان در صورت نیاز از آن برای مسائل قانونی استفاده کرد. در قولنامه یا مبایعه نامه هنگام فروش اداری در پونک، تمام مشخصات فروشنده و خریدار قید میشود.

فروش اداری در پونک?

فروش اداری در پونک

 

دریافت کد رهگیری

 

مرحله ی دوم دریافت کد رهگیری میباشد.این کد برای جلوگیری از هر نوع کلاهبرداری مانند فروش یک خانه به چند خریدار، مشاورین املاک بعد از توافق درباره‌ی مبایعه‌نامه در سیستم‌های جامع املاکشان ثبت میکنند. در این مرحله مشخصات فروشنده، خریدار و ملک در سیستم ثبت شده و کد رهگیری صادر میشود. این سیستم طوری تنظیم شده است که در صورت بروز هرگونه تخلف و فروش ملک به چند نفر دیگر پیغام خطا میدهد. درواقع صدور کد رهگیری به معنای ایمنی معامله و از مراحل ضروری انتقال سند است. 

 

مراجعه به دفاتر اسناد رسمی

شما به عنوان فرد فروشنده باید پس از طی کردن این مراحل به دفاتر اسناد رسمی برای دریافت برخی مدارک مراجعه کنید. این مدارک عبارتند از:

  1. اصل و تصویر سند مالکیت
  2. اصل و تصویر بنچاق
  3. تصویر شناسنامه و کارت ملی فروشنده و خریدار
  4. اصل و تصویر وکالت‌نامه
  5. اصل و تصویر پایان‌کار و یا عدم خلافی شهرداری یا نامه‌ی بازدید شهرداری یا بخشداری 
  6. صورت‌مجلس تفکیکی در مورد آپارتمان 
  7. اصل و تصویر حصر وراثت 
  8. اصل و تصویر فرم مالیات بر ارث

 

فروش اداری در پونک?

فروش اداری در پونک

مرحله ی آخر و انتقال سند

جهت فروش اداری در پونک باید در تاریخ ذکر شده در مبایعه نامه در دفترخانه باشند و تمام مدارک لازم را در اختیار داشته باشند، همچنین فروشنده باید تمام مدارکی که از دفترخانه دریافت کرده است را همراه داشته باشد. با توجه به تاریخی که در مبایعه‌نامه ذکر شده است، خریدار و فروشنده باید در دفترخانه حاضر شوند. همچنین فرد فروشنده باید همه مدارک را با خود به‌همراه داشته و کنار آن پاسخ استعلام‌هایی را که از شهرداری، دارایی و بیمه گرفته است به دفترخانه بدهد.

 

خرید و فروش ملک

 

خرید و فروش ملک، حتی در این شرایط اقتصادی، می تواند برای بسیاری در طول زمان بسیار موفقیت آمیز باشد. مهم نیست که شما با پول آن ملک به دنبال سرمایه گذاری در کار یا ملکی دیگر هستید و یا قصد پس انداز کردن آن را دارید، به هرحال اگر اندکی هوشیار و زیرک باشید می توانید در معامله های حساس و آینده ساز،همواره برنده باشید.